And now over to Swedish

Nu tänker jag byta ut blogtown mot denna blog istället så hädanefter blir det mest på svenska här. Får se hur det går.

Idag har det varit soligt och vackert men ganska kallt. Jag har pysslat om mig själv och varit på fortvård i Viksjö, Toll & Co, det var jättebra. Ibland behöver man pyssla om fötterna också. Toll & Co har mycket trevliga och ljusa lokaler i i Viksjö Centrum, precis vid Apoteket. Jag hittade dit av en slump när jag skulle till apoteket. Jätteglad blev jag eftersom HelaDig där jag gått oftast inte har någon fotvårdare längre. Viksjö är fortfarande ganska nära och enkelt att ta sig till.

Har äntligen investerat i en ny digital systemkamera också. En Canon EOS400D. Har börjat kika lite på den och testat lite. Vissa saker är ju annorlunda än på min gamla EOS350D. Ska ta och ladda upp någon testbild från den snart. Just nu funkar inte det. Undrar om jag måste installera canon programvaran igen……

En rosa Astilbe

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

