Sista julkortet ivägskickat

Idag skrev jag och skickade iväg det sista julkortet för året – hoppas jag. Nu är jag rätt trött på att skriva kort, adressera kuvert och klistra frimärken. Det var jättekul att sitta och pyssla och göra korten, men nu blir det nog inga fler för i år i alla fall.

tisdag.jpg

Det här julkortet blev jag lite nöjd med i alla fall. Det var kul med allt glitter.

Idag har det annars varit KALLT, jag inte i grader alltså, det var bara runt noll grader men det kändes som minus 10. Sådär så att man är kall genom hela kroppen. Hundarna blir alldeles prilliga när det är  sånt här väder så det gillar det i alla fall.  Grannens gamla Ebba sprang och skuttade som aldrig förr. Hon är 10 år och i vanliga fall ganska långsam av sig. Korsning mellan schäfer och gråhund – en snäll gammal dam.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

