Paket

Idag kom äntligen det paket med craft material som jag beställt från Sir Stampalot i England. Ett stort paket med fina stämplar, pennor och kortmaterial. Yippee, imorgon ska jag försöka köra igång med lite akvarellkort.

Jag har testat nya teleobjektivet idag också, men har inte hunnit ladda över de bilderna till datorn ännu. Det var lite väl mörkt när jag provade så jag vet inte om de blev särskilt bra.  Har nog någon sorts förkylning i kroppen som inte bryter ut riktigt utan bara ger ömma muskler och fötter. Idag har jag varit extremt trött i fötterna och inte fått värmen ordentligt förrän nu på kvällen (med fötterna instoppade i ett par enorma dunsockor som jag fick till en födelsedag för ex antal år sedan och aldrig trodde att jag skulle få använding för. Och med tanke på hundarna och deras fällande så kan man ju undra hur dessa vita dunsockor kommer att se ut efter ett tag om man använder dem ofta och går i dem. De är inte så bekväma att gå i utan mest för att sitta i soffan och mysa.

tireddogs.jpgHur man myser i soffan “the border collie way”

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Paket

  1. Anita says:

    God morgon Cathy! Hoppas verkligen inte du håller på att bli förkyld. Jag håller tummarna för att det går över.

    Så härligt det låter med dina akvarellkort. Hoppas du hinner måla lite i långhelgen. Ser också fram mot bilder tagna med ditt nya objektiv.

    Nu ska jag ila och göra frukost. Ha en jättebra dag och … krya på dig!

    Kramar
    Anita

  2. gail says:

    thanks for the cards, really nice :0) i wish i was that creative. as far as christmas presents go i have bought absolutely none!! i think it’s a farce at christmas. they said on sky news that 25% of the population didn’t even know where jesus was born. it’s better to celebrate the coming of spring, best time of the year. have a nice christmas and say hello to the old bloke
    gail

Leave a Reply

