Så var julen 2007 över

Igår var vi hem till min mamma i Uppsala och firade jul med henne. Bytte några små julklappar också bara för att det är skoj att få något litet paket. Mamma fick en liten tavla av mig som jag gjort. Det är roligt att ge bort saker man har gjort själv tycker jag när det är något som man vet att en person kommer att uppskatta (och inte bara för att det är hennes dotter som gjort den:-)

Det var till och med sol ett tag mitt på dagen igår, sedan regnade det i Uppsala också. Idag har jag varit på ansiktszonterapi! Jätteskönt och avkopplande. Mina fötter är mycket bättre sedan jag fick mina inläggs sulor. Skulle nog ha behövt dem för många år sedan när jag tänker efter, knäna är bättre nu också och dem har jag haft känning av ibland sedan hästtiden.

Jag har inte fotat något de senaste dagarna, det har inte blivit tid när det varit ljust ute. Ska kolla igenom bilderna jag tog förut och se. Kanske det kan bli en ny bild imorgon.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

