Jag skulle visst inte sagt det där om vårkänning…

I morse var det -7 grader! Vi var uppe tidigt (för oss är kl 7 tidigt:-) för vi skulle iväg på hälsokontroll i Upplands Väsby. Det var ett tjockt lager frost på gräset och riktigt kallt. Fast redan en timme senare var det uppe i -4 och sedan smög det uppåt hela dagen, fast en kall vind kom istället så det kändes lika kallt ändå.

Det har varit en lugn eftermiddag och jag har haft tid att pyssla lite med att göra kort. Har testat lite att stämpla på OH film och sedan fylla i med glitter, ett luktärts kort har det blivit som jag är ganska nöjd med. Jag har inte hunnit ta kort på det än, kanske jag gör det imorgon.

Såhär ser en hörna i vårt uterum ut just nu….solen stod väldigt lågt igår så det är mycket skuggor.

uterummet1.jpg

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

