Äntligen slut

med allt grottande bland siffror! Hundarna och jag sov gott i natt i alla fall. Det här vädret kan ju få vem som helst att gå i däck i och för sig. Igår regnade det hela dagen. Det var blött, blött och ännu mera blött. I och för sig har det inte gjort så mycket att vädret varit dåligt då jag behövt sitta inne och rota i mina siffror. Men det hade varit trevligare att gå ut med hundarna 6 gånger om dagen. På morgonen och igår kväll sent gick vi ut alla samtidigt, men idag lunch och em var Roscoe lite för på hugget så det blev var hund för sig. Många walkies alltså.

Nu är jag klar i alla fall och hittade alla poster. Det är visst något fel redan i bokslutet från förra året som revisorn gjorde……man kan undra. AnnSofi kom och hämtade alla papper idag och ska kika igenom det imorgon och förhoppningsvis är allt klar och korrekt sedan. Ska bli skönt att veta att allt stämmer från början av det här året i alla fall.

Kameran har legat i ide idag också. Vägrar gå ut i snöblasket🙂 Imorgon ska jag på massage kl 10, ska bli så skönt med en ordentlig genomgång. Hoppas på lite sol under veckan.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Äntligen slut

  1. Anita says:

    Hej Cathy!

    Jag håller tummarna att siffrorna är ok nu. Skönt att höra att du sov gott inatt. Och massage … det låter härligt. Det har jag funderat på många gånger men det blir aldrig av.

    Att kameran får vila ibland är inte så konstigt, i synnerhet när vädret är som det är. Men då känns det desto härligare när du kan gå ut på fotopromenad igen, förhoppningsvis i flödande solsken.

    Nu är min lunch slut så jag måste sluta. Ha en riktigt bra dag!

    Kram Anita

  2. Anita says:

    Godmorgon Cathy!

    Hoppas du sov gott inatt och att du mår bra efter din massage. Sol blev det ju så småningom igår men det var bitande kallt i vinden. Ännu så länge är det bara tidig gryning men jag ser att det är klart ute. Såg en stor sol på väderkartan igår också så det blir nog en fin dag idag.

    RHS är riktigt mysigt att vara med i. Förutom tidningen så får man gå in billigare i många parker och trädgårdar. Och på trädgårdsmässor .. typ Chelsea Flower Show, får man gå in i RHS:s vita tält och köpa lunch eller något att dricka och sitta och lyssna på musik och träffa andra trädgårdsälskare. Det gjorde jag och min kompis när vi besökte Hampton Court Palace Flower Show 2004. Engelsmännen tyckte det var jättekul att svenskar var med i RHS. Såg på hemsidan att det kostar £47 just nu. Jag skickar med länken här: http://www.rhs.org.uk/index.htm.

    Och nu är det dags att göra frukost. Hoppas du får en fin dag Cathy!

    Kram Anita

Leave a Reply

