Regn igen….

Två gråa dagar med regn igen. Det är lite som varannan dags väder fast två dagar regn och en dag sol. Idag försökte solen komma fram en kort stund på eftermiddagen. Igår spöregnade det hela dagen. Jag måste ha ätit något som min mage inte kom överens med för jag hade en orolig mage hela dagen och spenderade den söndagen mest i soffan. Vädret var i och för sig så uselt att det inte gjorde så mycket, men ändå. Vi vill ha SOL nu.

mittenorkid.jpg

Jag roade mig med att försöka fotografera orkideerna igår när det var lite ljusare en kort stund. Blev väl sådär i skärpa men i alla fall rätt nära.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

