Påsksnö

Såhär ser det ut i vår trädgård idag, den 19 mars. Mer julafton än påskafton i faggorna skulle man kunna tro.

img_5288.jpg

img_5291.jpg

img_5293.jpg

I och för sig så var det lika mycket snö förra året vid den här tiden men då hade vi haft lite vinter så det var mer väntat liksom. Husse och Ron firade en av de soliga dagarna i mitten av mars…..

husse_roscoe.jpg

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Påsksnö

  1. Anita says:

    God förmiddag Cathy!

    Hoppas du har det bra i snöyran. Här är det just nu som att titta in i en vit vägg. Helt otroligt. Jag var just klar och skulle ge mig ut med kameran när en jättelik snöby drog in. Så jag fick också dra mig inåt igen.

    Annars är det underbart att ha fyra lediga dagar framför sig. Idag blir det lammrack med råstekt potatis, ångkokta grönsaker och massor av vitlök. Imorgon blir det påskbuffé.

    Nu ljusnar himlen lite, även om snön fortfarande faller tät. Jag får vara beredd för att se om jag hinner ut mellan snöbyarna.

    Ha en fortsatt bra påsk Cathy!

    Kram Anita

Leave a Reply

