Snöyra

Brrr vilket väder vi haft idag. Det regnade lite i morse och sedan vid lunchtid stänkte det lite när jag var ute med hundarna. Husse var till frisören så jag tog ut båda hundarna samtidigt idag. Det brukar vara lite jobbigt tycker jag men idag gick det väldigt bra. På eftermiddagen hade vi elektrikern här som drog jordade kablar (eller nåt sånt) in till kontoret och såg till att alla andra kablar var rätt och riktigt dragna. Strömavbrott då såklart så det blev inget arbete eller bloggande på hela eftermiddagen och ända fram till kl 19.

Nu tänkte jag testa igen då, och se om det går att lägga in bilder i den här bloggen. Jag är såååå trött på den just nu att jag börjat göra iordning en ny bildsida på min hemsida. Det är nästan enklare det nu🙂

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Snöyra

  1. Anita says:

    Men … vilken härlig bild! Mjuk och fin och vacker i färgskalan. Är det med nya macrot?

    Annars så är det ju just nu vitt, vitt, vitt. Det vita jag vill ha just nu är vitsippor inte snö. Men … den går nog snart bort.

    Såg i ditt senaste inlägg att du prövat att ladda ner en ny Flash igen. Ska bli intressant att se om det hjälper. Du kan väl höra av dig hur det går.

    Jag kan ju inte heller ladda upp bilder. Dessvärre så är det ju många som inte kan. Jag har varit runt på bloggar och sett att flera nu övergivit wordpress … i varje fall tills vidare. Jag hänger nog ändå kvar för jag gillar dom i övrigt (och klarar ju att hjälpligt få in bilder). Och så har jag ju min hemsida som komplement. Men … min gissning är att det har att göra med att vi kör IE och inte Firefox för med Firefox verkar det fungera. Men det skulle förvåna mig mycket om dom inte försöker att få detta att fungera för alla. Dom har ju stängt supporten nu också. Kan tänka mig att dom blivit totalt överbelastade med mail från folk som inte kan ladda bilder längre. Trots allt är ju IE fortfarande den vanligaste browsern.

    Jag kan dessutom tala om att jag försökt på 5 olika datorer och ingenstans fungerar det. Och på alla är det IE som är browser. Har testat både med IE 6.0 och 7.0. Rensat cache, cookies etc. har jag också gjort. Och alla har dessutom fräscha Flash-uppdateringar.

    Vi får höras vidare. Ha det gott i snöyran!

    Kram Anita

Leave a Reply

