Men se det snöar…..

Det snöar massor idag, snön ligger kvar på marken sedan igår och trädgården är VIT! Nu har jag laddat ner nyaste versionen av Flash player igen, hoppas det blir rätt. Jag ska testa om det går att lägga in bilder.

Det gick inte att ladda in bilder fast jag har nyaste Flash, provade med Firefox och det hjälpte inte heller.

Bilden nedan är med nya macrot🙂 det är kul med macro…

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Men se det snöar…..

  1. Ulla says:

    Riktigt aprilväder har vi här, åskan mullrade förut och nu snöregnar det.
    Jag tänkte föreslå dig att prova Firefox, jag har den, men ser att du testat det och att det inte hjälpte heller, hm, konstigt att några har problem och några inte. Men trist är det ju när det inte fungerar som det ska.

    Ja, det är väl härligt med macro! Det är ju väldigt känsligt för rörelser, speciellt vid kort skärpedjup. Men det är sådant man lär sig efter hand. Man får försöka så man får något stöd för armarna, annars blir det svårt🙂
    Ha det så bra!

  2. Anita says:

    Nä, har du prövat med Firefox och det funkade inte heller.😦 Jag som hade tänkt testa det i helgen. Har du tömt cookies, temporära filer också? Så det inte ligger något kvar i cachen som gör att inte Firefox fungerar.

    Vaknat har jag i varje fall till en kulen morgon. Men det är sista arbetsdagen för veckan för mig i varje fall. Imorgon är det trädgårdsmässa. Jag kommer att hänga på låset. Det är så skönt att vara där en vardag, tidigt, då man kan gå omkring i lugn och ro och titta på allt. Jag tänker kolla på Rockdala om jag hittar några fina fuchsior. Är ute efter en gul pelargon också som heter Bothamns Surprise men den är jättesvår att hitta. Men den är otroligt vacker när den blommar.

    Hoppas du får en bra dag Cathy. Om du skulle byta blogg, glöm inte att meddela mig så jag kan lägga in din nya bloggadress. Det är så trevligt att gå in och läsa hos dig och jag vill ju inte missa dina bilder med ditt nya macro.

    Stor kram till dig!
    Anita

Leave a Reply

