Nej, nu har jag fått nog

Skrev just ett långt inlägg som sedan inte fanns kvar när jag sparade. Nu blir det trädgårdsblogg.se. Det finns en länk till den bland mina länkar. WordPress måste allt skärpa sig om de ska få ha några kvar.

Anita – hoppas du får det trevligt på trädgårdsmässan. Jag hade den där Bothams Surprise för något år sedan. Köpte den när Rockdala fanns kvar, var nog sista året tror jag.

Nu försöker solen bryta igenom de gråa molnen och det är fika dags. Hoppas detta inlägg sparas nu.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Nej, nu har jag fått nog

  1. Anita says:

    Jag har just varit inne på din trädgårdsblogg Cathy. Jag fortsätter att länka till den här bloggen från min blogg för jag kan ju därifrån komma vidare till din trädgårdsblogg. Och så lovar jag meddela dig alla nyheter beträffande strulet med wordpress.

    Ha det nu så bra! Härligt att få se dina bilder igen.

    Kram Anita

  2. Catharine says:

    Det går alldeles utmärkt Anita. Jag hoppas också att de löser problemen för jag tyckte om WP i stort.

  3. Anita says:

    Nämen … fungerar det för dig nu. Inte för mig. Det är fortfarande samma problem.😦 Men … jag är glad för din skull. Hoppas det fortsätter fungera. Jag får fortfarande bara ett vitt fönster som jag till slut får stänga själv. Och sedan så får jag hålla på med det manuella om det ska funka.

    Det är imorgon jag ska till mässan. Jag måste nog gå och lägga mig nu för jag ska gå upp tidigt och tvätta håret och sedan ska jag ta tåget och vara där kl 09:00 när dom öppnar. Håll tummarna att Bothams Surprise finns så jag kan köpa den. Vill så gärna ha den igen.

    Ha en bra fredag Cathy! Håller tummarna att det fortsätter fungera för dig med wordpress. Mig verkar det ju dessvärre mörkt för.

    Kram Anita

Leave a Reply

