Provar än en gång med bilduppladdning

Test igen. Får se om det går att publicera.

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Provar än en gång med bilduppladdning

  1. Anita says:

    Det verkar som om det funkar för dig nu Cathy. Så skönt. Hoppas att det fortsätter så.

    För mig funkar det fortfarande inte men jag kör på med att klistra in länken i HTML-läge. Får man bara in vanan går det ganska fort. I helgen ska jag titta lite mer. Rensa cache, starta om datorn osv. Om jag inte får det att fungera då ska jag skriva till supporten. Kanske också jag får ett svar. Jag antar att du skrev på engelska för dom har väl ingen svensk support?

    Ha en riktigt skön fredagskväll!

    Kram Anita

Leave a Reply

