Små rosor

Vi besökte Plantagen idag på eftermiddagen, dels för att få vårt eftermiddagsfika då vi var ute på en shoppingrunda, och dels för att inhandla några små penseer för blomlådan på framsidan. De hade små söta rosor i krukor också som jag inte kunde motstå. Bra objekt för att träna macro tänkte jag…..

Sedan lekte jag lite med PaintShopPro också.

Och nu verkar det ju (peppar, peppar) som om Add media funktionen är okay här. Imorgon ska vi iväg och valla för första gången den här säsongen. Ska bli så kul. Hoppas vädret håller sig bra. De pratade om regn på radion.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Små rosor

  1. Anita says:

    Hos mig är det fortfarande inte ok med add media. Fick dessutom ett mail där jag fick veta att det inte går att kommentera på min blogg. Usch så trist det blivit med wordpress.😦 Känns som om jag måste leta en annan blogg eller lägga av med att blogga. Och det vill jag ju inte😦

    Men … det jag egentligen ville säga är att dina bilder med macrot är härliga. Visst är det kul med macro. Själv har jag varit på trädgårdsmässan idag och köpt 3 nya orkidéer, 3 pelargoner och 2 fuchsior. Dessutom 10 liljelökar. Ont i fötterna har jag efter allt gångande men det var det värt.

    Nu ska vi se om denna kommentar går in. Prövade att skriva hos mig själv och det gick inte.

    Kram Anita

  2. Ulla says:

    Vad roligt att det fungerar hos dig med bilderna igen! Hoppas det varar nu då.

    Ibland är det kul att sitta och leka med bilderna🙂
    Och blommor av alla slag är jättebra att träna på.
    Tulpanbilden har du lyckats fint med.
    Ha en skön helg!
    önskar Ulla

Leave a Reply

