Seg söndag

Vi hade ju tur som slapp regnet när vi vallade igår. Men det tog regnet igen med råge senare på kvällen. Vi hade grannarna inne på middag. De skulle komma in vid 7 tiden men dök inte upp förrän 8. Hmm. De har hållit på och flyttat åt sin dotter och igår gick stora flyttlasset. Vi satt i uterummet och åt middag och det var väldigt trevligt. Regnet började nog vid halv 9 tiden och vi har korrugerat plasttak på uterummet så det låter alltid värre än det är.  Tiden flyger ju iväg när man har trevligt men vid midnatt orkade jag inte sitta uppe längre. Då hade jag varit uppe sedan kl 7 på morgonen och igång hela dagen.  Jag gick och la mig då men det var svårt att få ro till att sova med folk som satt och pratade högt i vardagsrummet till kl halv 2 i morse.  Även om jag kunde sova ganska länge idag så var jag dunderseg och inte på bra humör.

Något fotograferande har det inte blivit idag. Nu är det dags för en kopp te.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

