Äntligen lyser solen igen

Idag är vädret perfekt för trädgårdsarbete. Solen lyser och det är nästan vindstilla. Jag har rensat lite till i rabatterna, en del ogräs som börjar krypa upp åkte med🙂.  En av minirosorna vi köpte på Plantagen i förra veckan planterade jag om till en lite större kruka och har på bordet i uterummet. Den blev överlycklig över lite mer plats och har slagit ut så fint.

 Här har jag fotat med mitt vanliga Canon objektiv, 28-80mm.

Här är en bild jag lekte med igår, den är tagen med macro objektivet.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Äntligen lyser solen igen

  1. Anita says:

    Vilken jättevacker ros Cathy. Alla dina bilder på rosen är vackra. Du har lyckats med den röda färgen vilket är väldigt svårt.

    Idag har det varit ömsom sol och ömsom störtregn. Men man får vara glad att det inte snöar.

    Hoppas du får en fortsatt bra vecka med många solglimtar.

    Kram Anita

Leave a Reply

