Efter ytterligare klagomål till WP

så gick det återigen. De hade gjort några uppdateringar nyligen, minsann. Ska det verkligen behöva bli strul varje gång de gör något.

This entry was posted in Buketter. Bookmark the permalink.

2 Responses to Efter ytterligare klagomål till WP

  1. Anita says:

    Hej Cathy!

    Såg att du mår dåligt. Hoppas det är bättre idag. Solen skiner ju i varje fall så ni slipper regn på vallningen.

    Såg att du lagt in många härliga bilder under veckan jag varit borta. Ser att du börjar bli vän med ditt macro. Visst är macrovärlden härlig.

    Jag kan tala om att England var ljuvligt. Men det var inte så grönt som jag trott. Det har varit kallt där också och man såg att många växter frusit. Knopparna på många hortensior var förstörda av frosten vilket var väldigt sorgligt. Och man såg skillnaden mellan Cornwall och kusten.

    Nu måste jag nog tyvärr definitivt lämna WP för nu kan jag inte ens markera länken för att klistra in i HTML-läge längre. Jag måste skriva in hela länken manuellt om jag ska få in den och det börjar bli lite för krångligt. Jättetråkigt att dom ändrar hela tiden … och inte blir det bättre. Och varje gång jag ska skriva till supporten så är den stängd. Men jag har den kvar än så länge. Fast så många bilder kommer jag inte att lägga in. En och annan kanske. För nu blir det mycket trädgårdsjobb och mindre tid framför PC:n. Det hade hänt mycket i trädgården när jag kom tillbaka kan jag säga.

    Ha det nu så jättebra idag så “ses” vi snart igen.

    Kramar
    Anita

  2. Anita says:

    … jag skriver som en kratta. Man såg skillnad mellan Cornwall och London skulle det vara förstås … inte mellan Cornwall och kusten🙂 Man är visst inte riktigt vaken ännu … Det jag skulle säga är att det var grönare i London än i Cornwall.

Leave a Reply

