Sol och värme

Min nya header är bilder jag tog på Longleat i England förra våren. De har ett väldigt fint fjärilshus där.

Och så funkar inte Add Media igen då. Hade skrivit en lång paragraf och när jag sedan provade att ladda in en bild så blev det som förut. Ett vitt stort fönster som inte försvann och när jag stängde så försvann även texten. Ett försök till…..

Nu gick det fast “bakvägen” via trädet så att säga.

This entry was posted in Min trädgård. Bookmark the permalink.

One Response to Sol och värme

  1. Anita says:

    Dina fjärilsbilder är så vackra. Och en bukett med liljekonvaljer. Mmmm … känner nästan doften ända hit. Inatt har det inte varit lika kallt, men under noll ändå. Kollade just, minus 0,9 som kallast. Men pionerna har klarat sig utan att lägga sig ner i varje fall.

    Nu är det ca 4,8 plus och solen skiner. Kanske det blir långsamt varmare igen. Vi får hoppas.

    Hoppas du får en riktigt bra dag Cathy!

    Kram Anita

Leave a Reply

