Full rulle i holken

Igår hörde vi talgoxens ungar för första gången i år. Ett väldigt tjattrande var det när en av föräldrarna kom med mat. Jag har inte fotat flygandet i år ännu, men förra året blev det lite bilder (utan telezoom).

Och idag så är WP helknasigt igen. Jag kan inte lägga in mer än en bild och sedan går det inte att klicka ner under bilden för att skriva text. Så ni får gå till trädgårdsbloggen för att se bildserien.

 

Mandeltörel heter den här växten som får bli på bild här istället.

This entry was posted in Uncategorized, WP strul and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Full rulle i holken

  1. Anita says:

    Din mandeltörel är verkligen vacker. Bilden lyser riktigt mot mig.

    Jag var inne på din trädgårdsblogg och såg din bildsvit på talgoxen. Vi har ett blåmespar boende under taknocken upptäckte jag. Också därifrån hör man tjattret från ungarna.

    Så du har problem igen med WP. Himla trist det blivit.😦 Jag har ju, som jag tidigare sagt, aldrig fått det att fungera efter deras releasebyte. Så jag kör nu alltid med “kopiera och klistra” via IMG-knappen i HTML-mode och det funkar i varje fall bra för mig. Lite mer omständligt förstås men det fungerar än så länge i varje fall. Registrerade mig faktiskt på trädgårdsbloggen men upptäckte att man bara fick ladda upp 10 mb (till skillnad mot WP där man har 3 gb) och då kände jag att den snart kommer att bli full och då måste jag ju ändå leta ny blogg. Jag är redan uppe i 2 mb på WP-bloggen trots att jag inte lagt upp så många bilder.

    Nåväl … solen skiner i varje fall och på fredag är jag ledig.🙂

    Hoppas du får en riktigt bra dag!

    Kram Anita

Leave a Reply

