Blåmesarna funderar på att lämna holken

men de verkar klart mycket mer tveksamma än talgoxungarna var. Det är varmt nu just där den holken sitter så jag hoppas de flyger ut snart.

Igår åt vi en god middag och WP strular igen så bilden jag försökte lägga upp fanns inte när jag kollad min blogg. Usch vad trött jag blir. Orkar inte hålla på i värmen heller. Går det inte nu så struntar jag i bilden.

This entry was posted in WP strul and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Blåmesarna funderar på att lämna holken

  1. Ulla says:

    Mmm, det ser gott ut!
    Ibland har jag inte heller sett bilder som jag lagt in i min blogg när jag har kollat inlägget.
    Då kom jag på att jag skulle pröva att rensa cachen och minsann….. det hjälpte, sedan kunde jag se bilderna igen. Nu är det ju inte säkert att det är samma problem du har, men värt att prova när man inte ser sina egna bilder i bloggen🙂

    Annars har det fungerat fint med WP för mig.
    Ha det gott!

Leave a Reply

