Kockard blommor

Vår nya Kockardblomma. Färgsprakande eller hur?

This entry was posted in Min trädgård and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Kockard blommor

  1. Anita says:

    Oj … vilken färgexplosion. Underbart vacker, i synnerhet den nedre delen där den röda färgen är så klar och fin. Ser på den övre att den verkar blekna lite på ålderns höst.

    Det har varit lite blåsigt ett par dagar. Igår kväll var vi till Trosa med jobbet och det blåste ordentligt. Imorse var det också en kall vind men ikväll så känns luften lite ljum igen. Kanske värmen är på väg tillbaka … i varje fall vill jag slippa blåsten.

    Hoppas du får en riktigt skön torsdag. Snart närmar sig helgen🙂

    Kram Anita

  2. Kattis says:

    Hej! Stort TACK för kommentaren i min blogg! Nu när jag kikar in här hittar jag MASSOR med underbara bilder att titta på. Synd bara att klockan är ett på natten när jag kollar datorn!😉 Här ska jag titta noggrannare i morgon. Vilka underbara färger de här bilderna har! Vilken vacker blomma… Ha det bra nu, skriver mer när jag läst/tittat mer! Kram

Leave a Reply

