Shutterday

Tänkte jag skulle testa det här med olika fototema siter som florerar på nätet. Tyvärr har jag inte lyckats lägga in länkar till dem här i bloggen (inte med små buttons i alla fall). Veckans tema på shutterday är “Grass” och det har jag en hel del bilder på sedan tidigare.

Dry grass in April 2008. Photo taken with a Canon 400D and macro lens Tamron 90 mm.

Lite info om det är någon som surfar hit och inte kan svenska.

 

This entry was posted in Fototeman and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Shutterday

  1. Anita says:

    Den bilden tycker jag att jag känner igen. Den är jättefin. Jag har inte orkat ge mig in på olika teman ännu. Kanske i höst. Nu

    Annars så har jag varit lite trött på WP som du sett. Men peppar, peppar, nu fungerar det igen (för hur länge vet jag inte). Det har också börjat fungera med att ladda upp bilder. Tänk att det skulle ta 3 månader innan det var fixat. Fast … det kanske har slutat fungera igen. Det verkar ju hända saker varje dag, en del bra, en del dåliga.

    Tänk vilken sommarvärme vi fått. Ikväll kommer man väl förhoppningsvis att kunna sitta ute och njuta länge av den ljumma sommarkvällen. Jag har varit i Holland några dagar och där var det också varmt, för varmt. Det kom en del rejäla regnskurar men det märktes knappt. Fast, vi satt ju inne i ett konferensrum hela dagarna och där fanns som tur var luftkonditionering.

    Ha en riktigt skön fredagskväll!

    Kram Anita

Leave a Reply

