Photo Friday

Fotot tog jag förra våren då vi besökte Longleat i England. Veckans tema i Photo Friday är Spiral så detta borde väl passa.

This entry was posted in Fototeman and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Photo Friday

  1. Anita says:

    Jamen … det var ju hur fyndigt som helst. Vilken häftig staty!
    Om jag vetat om att temat igår var spiral hade jag kunnat laddat upp en bild också. Jag har en klockranka där rankorna växer som sprialer. Ser hellustigt ut.

    Annars gick jag upp tidigt idag. Har svårt att sova när ljuset börjar sippra in genom persiennerna. Och varmt är det också. Jag har inte varit ute ännu men ska strax gå en sväng i trädgården.

    Ha en riktigt skön lördag!

    Kram Anita

Leave a Reply

