Moody Monday – tema Sleepless

Idag ösregnar det! Det började så smått inatt och efter frukost imorse ökade det på och nu ösregnar det som sagt. Jag hittade ytterligare en sån där fototema sight🙂 och kände att jag nog hade ett gammalt foto som kunde passa temat. Annars är det ju absolut inget fotoväder idag såhär långt. Bra för växtligheten är det.

This entry was posted in Fototeman and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Moody Monday – tema Sleepless

  1. Anita says:

    Oj … vilken vacker bild. Härliga färger på himlen. Och så är det ju så vackert med siluetter. Passar jättebra till temat Sleepless.

    Men jösses som det regnat idag. Tur man inte har semester ännu, fast det är ju många som har det och dom är det synd om. Fast det ska ju bättra sig mot slutet av veckan.

    Jag skulle vilja be dig kolla mitt senaste inlägg, det om gyttjebad, och se om du ser min andra bild eller om det bara är ett rött kryss. Det är det nämligen när jag kollar på jobbet. Men jag frågade en annan och hon såg bilden. Märkligt. Undrar vad det beror på. Jag vet ju att ibland har en del av dina bilder blivit röda kryss för att vid ett senare tillfälle synas som vanligt igen. Fattar inte vad som händer. Bilden finns där och man behöver bara klicka så visas den. Och varför ser vissa den och andra inte.

    Jag sitter just nu och väntar på att få åka hem. Jag blir förhoppningsvis hämtad snart. Jag hoppas du får en bra kväll och att inte hundarna blir för blöta efter dagens regn.

    Ha det gott!

    Kram Anita

Leave a Reply

