Photo Friday – Tema “Beauty”

This entry was posted in Fototeman, Min trädgård and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Photo Friday – Tema “Beauty”

  1. Anita says:

    Det var verkligen en vacker ros. Fångad i precis rätt tidpunkt, inte för utslagen och inte för knoppig.

    Hoppas du har det bra Cathy. Jag har det väldigt bra för jag har ju fortfarande semester.🙂 Jag har varit i England och Wales. En helt underbar resa. Billigt flyg från Skavsta till Liverpool där vi var en och en halv dag innan vi hämtade en hyrbil och åkte vidare till Wales och Snowdonia. Vi hade sagolik tur med vädret och vi hade jättebra hotell i Liverpool och ett underbart B&B i Betws-y-coen (tror jag stavade rätt).

    Men … nu är man hemma igen. Huset målade vi klart igår. Nu ska det bara upp lite nytt staket också sedan så är vi väl klara med utomhusaktiviteterna.

    Ha en riktigt fin helg Cathy!

    Kram Anita

  2. Anita says:

    Nähä … Betws-y-coed ska det ju vara😉 Jag fick lära mig att det betyder “öppning i skogen”.

Leave a Reply

