Englandsresan 2008

Nu har jag lagt upp bilder från vår resa, de kan ses på www.cathyscorner.se klicka på Travel.

På håll såg den nästan levande ut:-)

This entry was posted in Resor and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Englandsresan 2008

  1. Anita says:

    Åååh, så himla roligt det var att få resa med dig i England Cathy. Jag har njutit av bilderna. Jag älskar de små engelska städerna. Den lilla bäcken förstår jag att du blev förtjust i. Den var ju så härlig där den rann genom stan. Och jag blir alltid så fascinerad över de vackra stenhusen. Måste varit roligt att besöka Aidensfield också

    Tänk, jag längtar alltid till England och nu längtar jag ännu mer.🙂

    Ha nu en riktigt fin helg och tack än en gång för att jag fick resa med dig en stund.

    Kram Anita

Leave a Reply

