Photo Friday – tema Garden

Svårt att välja eftersom jag har många bilder från trädgården i olika vinklar och årstider. Men just idag när det är ruggigt och blött ute så känns en sommarbild bäst.

Mer PhotoFriday

This entry was posted in Fototeman and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Photo Friday – tema Garden

  1. Anita says:

    Åh jösses, viken härlig bild att titta på när det är frost ute.🙂

    Vi ska snart gå ut och skära klart vår matta i uterummet. Igår var vi lediga men ägnade dagen åt att handla och åka till tippen. Jag köpte också snittblommor i orange och röda toner som jag gjorde blomsteruppsättning av. Tillsammans med pumpor och ett “potpourri” i höstfärger på en bricka blev det jättevackert. Det ska vi ha vid dagens middagsbord är tanken.

    Annars är det dags för gravsmyckning och tändning av ljus idag. Det är en härlig solig dag så jag tror det kommer att vara vackert på kyrkogårdarna ikväll.

    Jag hoppas du får en härlig helg Cathy!

    Kram Anita

Leave a Reply

