Snö

Snön föll tätt över Hässelby ett tag på eftermiddagen. Nu har temperaturen sjunkit till under nollan, det mesta av snön hann nog smälta undan men så blött som det var är det nog ganska halt ute på vägarna nu. Det var väldig aktivitet ute vid garagen ett tag, byte till vinterdäck fick plötsligt hög prioritet. Trädgården såg ruggig ut och fåglarna laddade med jordnötter inför natten.

snow

Nu längtar jag verkligen till vår julresa till Australien. Ska bli skönt med sol och värme ett tag, och vi har inte haft någon längre semester på ett par år.

This entry was posted in Min trädgård and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to Snö

  1. Ulla says:

    Vi har inte fått någon snö här ännu. I förmiddags var det bedrövligt väder, regn och rusk och mörkt. Men nu har det klarnat upp helt. Kanske vi får lite snö senare i veckan.
    Jag gläder mig åt min Kamelia så länge, i väntan på snö. För snön lyser upp lite, i alla fall, i novembermörkret.
    Ha det bra!

Leave a Reply

