Julkalender var det ja, här kommer 1 December

och typiskt nog så hade vi problem med internet uppkopplingen igår så jag kunde inte lägga upp någon bild för den 1 december. Det får bli två bilder idag istället. Igår var det gråruggigt och mörkt nästan hela dagen kändes det som. Witchy och Roscoe har minnen från 1 dec förra året.

Förra året vid den här tiden var vi fortfarande välkomna upp i soffan…

1dec

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to Julkalender var det ja, här kommer 1 December

  1. Anita says:

    Nämen … så roligt att du har kalender också Cathy. Tittade igår men såg ingen bild så jag trodde inte du skulle vara med.

    Vilken härlig bild på hundarna. Jag känner igen stilen. Min hund kunde vräka sig i soffan på det sättet hon också.

    Nu ska jag titta på din 2:a december-bild.

    Kram Anita

Leave a Reply

