7 december – lucka 7

Den här helgen köper flest folk i England i alla fall sin julgran. Ganska dumt kan jag tycka för om man inte har möjlighet att förvara granen kallt fram till jul så lär den barra ganska snart.

6dec

Den här julgranen växer fortfarande uppe i en backe där vi ibland går på våra hundpromenader.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

3 Responses to 7 december – lucka 7

  1. Anita says:

    Ja lite väl tidigt att köpa gran nu om man inte tänker klä den förrän till jul. Vi ska ha en plastgran i uterummet för att vara snälla mot blommorna. Men inomhus blir det en riktig gran. Jag vill känna grandoften.

    Granen på din bild är ju en riktig julgran, välväxt och fin. Konstigt att den fått stått ifred under årens lopp.

    Nu ska jag dra mig mot TV:n en stund innan det är dags att gå och lägga sig.

    Ha en bra måndag!

    Kram Anita

  2. Anneli says:

    Är det kanske den gran du har siktat in dig på? ;O)

    JO, tidigt är det men å andra sidan kanske de får dem att börja växa och frodas och då blir det ju trevligt!

    Jag önskar dig en trevlig måndag!

    /A

  3. Ulla says:

    Det var en fin julgran, så vacker i formen. Vi har ingen gran, för jag är rädd om mina växter. Vi har bara en liten plastgran med fiberoptik som lyser så fint. Och en massa slingor både ute och inne🙂
    Ha det gott!

Leave a Reply

