11 december – Lucka 11

11dec

Igår fick vi lite snö och frost på kvällen. Den här bilden är dock tagen för 2 år sedan när jag skaffat mitt teleobjektiv. 

Nu är det väldigt mörkt på mornarna, kl 9 känns det fortfarande som mitt i natten och kl 3 på eftermiddagen är det nästan mörkt. Ett par dagar till får man kämpa på, sedan vänder det mot ljusare tider igen🙂. Jag har börjat ta fram resväskor och skriver listor över absolut nödvändiga saker att ha med. Som kamera kablar och minneskort och sånt🙂

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to 11 december – Lucka 11

  1. Anita says:

    Vilken vacker bild. Det är så vackert med pudersnö som ligger över grenarna. Tänk så mycket ljusare det blir. Dom hade lovat snö inatt men det vräker ner regn. Förstår att du längtar att åka iväg. Men jag kommer att sakna din kalender.

    Ha en skön fredag!

    Kram Anita

Leave a Reply

