19 december – lucka 19 och ZZzzz

I morse kl 7.30 landade vi i Sydney. Nu ar klockan 19 i Sydney och det finns inga svenska vokaler i detta tangentbord.  Vi bor ett par dagar hemma hos Rons syster och svager. Det har varit ganska varmt men en god bris vilket gjort att det inte upplevts alltfor vamt. Tyvarr blir det ingen bild idag pga att jag inte kunnat logga in med min laptop. Hoppas kunna fixa det imorgon. Nu ar jag mycket trott med prickar🙂

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to 19 december – lucka 19 och ZZzzz

  1. Anita says:

    Det är så himla roligt att gå in här och läsa dina reserapporter. Och ganska kul att läsa alla ord utan prickar🙂 Det ska bli väldigt kul att höra hur ni kommer att fira julafton … fast den stora dagen blir väl juldagen för er kan jag tänka.

    Såg i min blogg att du skulle dricka vin och äta svärdfisk. Hoppas den smakade gott. Hoppas nu att du får en god natts sömn och njuuuuter av din semester.

    Ha det så bra tills vi hörs igen ….🙂

    Kram Anita

Leave a Reply

