Sol härliga sol

Äntligen en dag med härlig sol! Nästan hela dagen idag har vi haft solsken. Det var så skönt att vara ute med hundarna på lunchpromenaden och bara att sitta och titta ut genom fönstret har varit mysigt idag.  Jag tog till och med ut kameran i trädgården en kort stund – några bilder blev hyfsade men de visar inte solskenet så bra som jag kanske hade tänkt mig.

stubbe2

Vi har haft ganska kallt i flera dagar nu och snön ligger där den ligger. I morse var det -7,6 fortfarande när klockan var 9. Brrr, men på dagen kom det upp till -3 och med solen så kändes det mycket varmare.

I uterummet blev det hela +15 grader mitt på dagen. I uterummet har det i och för sig varit lite solsken med hjälp av tulpanerna ett tag.

tulpan3small

Vi har haft några ganska fina solnedgångar också.

sundownoverback2_small1

Såg en ny fotoutmaning i några bloggar idag också. 365 foton på ett år  – lät lite skoj men jag får se om jag hinner med.

This entry was posted in Vanliga dagar and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

