Sniffel, host host

Ja inte jag men husse Ron. Han är däckad totalt med halsont och hosta. Hundarna och jag har fått gå våra walkies ensamma varje gång idag. Det har varit mulet och grått idag igen. Lite segt har det varit.  Nu kan det bli vår tycker jag, men väderutsikterna låter inte så kul för de närmaste dagarna, snöbyar blä.

Sån här himmel vill vi ha igen.

himmelnz

This entry was posted in Vanliga dagar. Bookmark the permalink.

One Response to Sniffel, host host

  1. Anita says:

    Hmmm … skrev nyss ett långt inlägg på ditt tisdagstema men det försvann i tomma intet. Försöker skriva här men det får blir kort utifall det också försvinner. Det har aldrig hänt mig förut.

    Vill i varje fall önska dig en fortsatt skön vecka. Hoppas du klarar dig från förkylningen och hoppas Ron kryar på sig.

    Kram Anita

    PS! Du har lagt in så mycket vackra bilder sedan jag var här sist.

Leave a Reply

