Blå himmel över Backlura

I förmiddags började det snöa! Usch vad det kändes ruggigt även om det inte var mer än -3 eller så.  Jag tog till och med på mig de extra varma täckbrallorna när vi gick ut på lunchen (köpta på Hööks och gjorda för ridning så man kan dra ner dragkedjor hela vägen på utsidan av bägge benen, väldigt praktiskt och med hängslen så det är höga i midjan och det värmer skönt över korsryggen). Det var skönt att ha dem på.

På eftermiddagen vid 4 tiden bröt solen helt plötsligt fram och det var blå himmel mellan fluffiga moln. När jag gick igenom blogg arkivet såg jag att det faktiskt var lika kallt förra året vid den här tiden. Hmm, minnet är bra men kort med andra ord🙂

cloud3_b

Fåglarna blir väldigt glada när det är soligt nu. Kvitterkören sjunger för fullt.

This entry was posted in Vanliga dagar, Vårkänning and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Blå himmel över Backlura

  1. Anita says:

    Javisst är det bra att man bloggar och fotograferar så man kan se vad som hände förra året vid samma tid. Och igår var det isande kallt när jag gick till körövningen. Tårarna rann av den isande vinden. Men idag var det bättre trots att det var kallt.

    Kram Anita

Leave a Reply

