Jag är väl knappast ensam om att vara trött på vintern

Såhär såg det ut i måndags på vårt utedäck. Vi hade precis ställt ut de här däck stolarna några dagar innan när det var soligt och snön hade försvunnit.

Tji fick ni tyckte vintern och tog en runda över Backlura igen. Igår hade vi snöstorm där ute också. Brrrr. Nu vill vi ha VÅR!!!

This entry was posted in Vanliga dagar. Bookmark the permalink.

4 Responses to Jag är väl knappast ensam om att vara trött på vintern

  1. Ulla says:

    Ja, det har varit riktigt bitande kallt nu. Men man kan ju inte vänta något annat vid denna årstiden, våren lurar oss ibland🙂
    Det blev ju i alla fall en häftig bild och vi får hoppas att detta vinteranfall snart är över.
    Ha det gott!

  2. Anita says:

    En riktigt bra bild blev det som verkligen illustrerar den där typiska vädertypen som vi har nu. Men idag har i varje fall solen skinit och vårt uterum börjar värmas upp nu. +19 var det när jag kom hem. Jätteskönt. Jag bara njööt🙂

    Och imorgon ska jag på trädgårdsmässa. Hoppas du får en bra fredag.

    Kram Anita

  3. Anita says:

    Igår tror jag att det var den värsta snödagen denna vinter. Snöstorm med avåkningar, kollisioner och inställda bussturer hade vi. Tur man fick vara på trädgårdsmässan och insupa lite våååår. En hel del inköp blev det som jag kommer att rapportera om på min blogg så småningom.

    Hoppas du får en fin lördag trots det gråmulna vädret. Det snöar ju åtminsotne inte längre😉

    Kram Anita

  4. ullabritt76 says:

    Lycklig resa hem.

Leave a Reply

