15 grader varmt – det gillar vi

krokuss

Massor av krokus överallt nu. Snödropparna är också fler än vanligt. En liten Iris har slagit ut och små primulor har knoppar. Har räfsat gräsmattan lite idag.

This entry was posted in Vårkänning. Bookmark the permalink.

One Response to 15 grader varmt – det gillar vi

  1. Anita says:

    Så härligt med alla krokusar. Hos mig finns inte en enda. Jag har nog aldrig haft så lite liv i min trädgård någon vår som denna. Jag tror kaninerna har ätit upp alla krokusar för jag kan ana avätna blad nere vid jorden. Räfsa gräsmattan går inte här. Det går inte ens att gå på den och i rabatterna ligger fortfarande snön.

    Det låter mest som jag klagar men det gör jag inte. Visserligen regnar det idag men igår var en fantastisk dag och vi gjorde i ordning hela vår framsida. Inte någora lökväxter som sagt men det ser i varje fall städat och fint ut nu. Sopat hela garageuppfarten¨och trottoaren har vi också så nu får dom komma från kommunen och sopa vägarna.

    Ha en skön dag🙂

    Kram Anita

Leave a Reply

