Årets första påsklilja

daff-copy

kommer nog att hinna slå ut till påsk som omväxling.

This entry was posted in Vårkänning. Bookmark the permalink.

3 Responses to Årets första påsklilja

  1. Anita says:

    Nämen … en påsklilja redan! Jag som bara har snödroppar ännu. Men då får jag glädja mig åt din påsklilja som alldeles säkert hinner slå ut till påsk. Fast idag blåser det en iskall vind. Oj som jag huttrade när jag gick från bussen. Men … nu är det i varje fall påskledigt och det ska bli sååå skönt. Dom har i varje fall spått lite sol senare i påsk så vi får hoppas det stämmer.

    Längtar efter att koppla av med god mat och pyssel med blommor. Kanske kommer akvarellgrejorna fram. Börjar bli dags nu.

    Ha en härlig påskhelg med många påskägg🙂

    Kram Anita

  2. Ulla says:

    Påskliljorna blommar för fullt här hos oss och din slår säkert ut till påsk också🙂
    Önskar dig en riktigt Glad Påsk!

  3. Anita says:

    Hoppas du har en skön påsk Cathy och att din påsklilja slagit ut. Visst är det underbart väder🙂

    Kram Anita

Leave a Reply

