Midsommar – regn eller inte regn

det är väl frågan i år. Den kallast och blötaste vår/försommar i mannaminne (och kvinnominne också för den delen). Igår var det varmt och soligt men idag har vi fått ett par häftiga skurar.  Tur att jag jobbade färdigt i trädgården igår med kantklippning etc. Det har ju varit lite si och så med trädgårdsjobb den senaste tiden. Länge sedan jag bloggade här också men nu ska det väl bli ordning på det också. Vi har haft så mycket trubbel med vårt bredband i en vecka eller så. Ibland funkar det och ibland inte. Min stationära dator har haft klara problem och ingenting fungerar som det ska. Usch vad man blir trött på trassliga datorer. Det blir en bild till detta inlägg lite senare.

This entry was posted in Min trädgård, Vanliga dagar. Bookmark the permalink.

2 Responses to Midsommar – regn eller inte regn

  1. Anita says:

    Ja usch … krånglande datorer vill man inte ha. Jag bävar för att min ska börja krångla. Den börjar bli till åren😦

    Solen försöker titta fram bakom mörka moln. Det ska tydligen bli blåsigt idag (igen). Det är verkligen ett uselt väder men dom har lovat högtryck nästa vecka. Hoppas det inte är för att trösta oss stackars sommartörstande svenskar som dom säger det … och ändrar prognosen när veckan närmar sig.

    Idag är det i varje fall misommarafton och vi ska traditionsenligt åka till Taxinge slott innan det är dags att åka hem och äta midsommarmat.

    En härlig midsommarafton önskar jag dig Cathy🙂

    Kram Anita

  2. Anita says:

    Cathy … tittar in bara för att önska dig en riktigt skön helg. Visst är det härlig med sommaren som vi äntligen fått. Jag bara stornjuter🙂

    Kram Anita

Leave a Reply

