Pionhäcken

Började blomma ungefär en vecka senare i år men sedan har den istället varit praktfull i över en vecka. Nu har många blommor vissnat och jag har rensat och klippt bort mycket. Men såhär såg den ut strax efter midsommar.

pionhack2

pionhack1

This entry was posted in Framsidan, Min trädgård. Bookmark the permalink.

One Response to Pionhäcken

  1. Anita says:

    Oj … här märks det att jag varit datorledig i över en vecka. Har inte ens haft den igång beroende på alla åskväder som drar fram över oss.

    Vilken fantastiskt vacker pionhäck. Mina pioner har inte blommat lika flitigt som förr om året men dina verkar ju varit helt överdådiga.

    Läste om dina Blomman för dagen. Grattis skulle jag vilja säga. Så fantastiskt härligt. Hoppas du förevigat den på bild. Jag köpte en på Zetas och den har max 5-6 blommor om dagen. Men den står ute och gillade inte det kalla vädret som var innan midsommar. Och imorgon ska det vrääääka ner regn igen så då blir den väl ledsen förstås.

    Annars har jag bara en dag kvar att jobba innan det är dags för 5 veckors semester. Det ska bli så skönt.

    Ha en fortsatt skön vecka🙂

    Kram Anita

Leave a Reply

