Idag har det snöat!!!!

Var till akupunktur kl 15 idag. När vi åkte hemifrån var det ett par plusgrader och bara lite fuktigt. När vi kom fram till Hässelby Gård  där akupunktören håller till var det snö på marken! Det är bara 10 min bilfärd, alltså inte särskilt långt. Brr, det var kallt när jag kom ut efter en och en halv timme och trottoaren var ganska hal. Nu är det ett par minusgrader hos oss också så man kan nog säga att vintern kommit med besked.

Men jag har fått min Iphone så det gör inte så mycket🙂 den kom supersnabbt vilket var mycket förvånande då de i affärerna vi var till pratade om 5-8 veckors leveranstid minst. Vi beställde på webben hos The Phone house och där tog det bara drygt en vecka. Snart kanske det kan komma Iphone bilder in här i bloggen men det får dröja lite.

This entry was posted in Vanliga dagar. Bookmark the permalink.

2 Responses to Idag har det snöat!!!!

  1. Anita says:

    Nu är jag hemma från London. Vi har haft en härlig långhelg. En del regn men också sol … och varmt. Vinterjackan var totalt onödig kan jag säga. Snöade det hos dig i torsdags. Det märkte inte vi något av … fast vi var kanske på Arlanda då. Ikväll är det bara regn i varje fall. Rena sjöarna när jag gick hem från bussen.

    Kram Anita

  2. Michaela says:

    Hej. Tack för tipset. Jag ska kolla upp det🙂 Kul hemsida🙂

Leave a Reply

