Från min nya iphone

Testar att blogga från min nya iPhone.

Det gick ju bra, fast fotot är inget vidare, taget med Iphone det också inomhus med dåligt ljus. Men kul att kunna blogga även på resande fot kanske. Jag börjar bli vän med min nya Iphone i alla fall. Man kan göra mycket skoj med den.

This entry was posted in Vanliga dagar and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Från min nya iphone

  1. Anita says:

    Så spännande! Då kanske man kan förvänta sig lite blogginlägg när ni är ute och reser. En iPhone har jag förstått att man kan ha mycket roligt med. Har en i min närhet😉 Bland annat finns det ett program att ladda ner som talar om vilken musik som spelas. Det är bara att hålla upp telefon mot ljudkällan så analyserar den artist, låt och på vilken cd den är utgiven. Magic. Men det kan vara bra om man hör en låt som man vill ha men inte vet vilken det är … då kan iPhone ge svaret. Fast den klarar inte svenska låtar har jag märkt … jo ABBA.

    Ha en skön adventssöndag🙂

    Kram Anita

Leave a Reply

