Snart behöver vi snöskor, både hundar och jag

En frisbee, två glada hundar och en halvmeter snö!

This entry was posted in Värsta vintern i mitt minne. Bookmark the permalink.

One Response to Snart behöver vi snöskor, både hundar och jag

  1. Anita says:

    Det är ju skönt att några är glada över snön i varje fall. Själv tycker jag att det räcker nu. Och inatt ska det bli jättekallt. Jag kommer att öka värmen i uterummet för säkerhets skull.

    Jag har hittat planteringspyramiden på Willabs hemsida. Jag skickar länken här: http://www.willabgarden.se/fullpost.asp?AvdID=182&ArtID=30626&page=1

    Jag köpte den 200 kr billigare för dom hade ett ett extraerbjudande i januari. Den funkar i varje fall jättebra men man behöver ju lite plats att ställa upp den på. Men jag har alla frösådder står där och idag köpte jag 3 små sticklingar av pelargoner på Plantagen som jag planterat och ställt där.

    Ha en skön kommande vecka. Vi håller tummarna för att det inte kommer mer snö nu.

    Kram
    Anita

Leave a Reply

