HA!!

Det känns lite som ett skämt mitt förra inlägg idag när vi vaknade till -12 kl 8.30 och inatt hade det varit minus 17 som kallast! Vad har hänt med våren undrar man. Fast solen lyser i alla fall fint idag så det kan nog bli fika i uterummet idag också. Vi får se.

Det blev fika och även lunchen i uterummet. Det är över 20 grader där nu när solen lyser (vilket den fortfarande gör kl 15.17).

Igår såg det ut såhär när kom hem efter att ha varit och handlat;

This entry was posted in Vanliga dagar, Värsta vintern i mitt minne. Bookmark the permalink.

2 Responses to HA!!

  1. Hej Cathy. Våren kommer snart, får vi hoppas. Kallt här i Jämtland också.
    Svarat på dina frågor kring bakningen hos mig. Bättre lycka nästa gång😉

  2. Anita says:

    Känner igen mig på något sätt. Snöhögar nästan lika höga som husen. Djupt med snö på hustaken. Vi har inte alls så varmt i uterummet som ni har. Vi har som varmast ca 10 grader mitt på dagen så det går ännu inte att fika eller äta lunch där. Men … de dagarna kommer nog vad det lider. I varje fall får man innerligt hoppas det.

    Ha en skön vecka🙂

    Kram
    Anita

Leave a Reply

