Idag är det VÅR!

Snödropparna har börjat slå ut och påskliljorna sticker upp litegrann längs med husväggen.

Och här kommer de upp genom snön, det blir väldigt ljust och konstiga skuggor så bilden blev inte så bra.

Roscoe som älskar snön är lite brydd över vart allt tar vägen, och vad ska jag nu rulla mig i och få bort sånt där löst hår som kliar på ryggen tycks han säga. Nästan en hel systempåse med hundhår har jag samlat nu. Vi kommer att kunna erbjuda toppklassigt bomaterial till holkarna i år🙂

This entry was posted in Min trädgård, Vårkänning. Bookmark the permalink.

One Response to Idag är det VÅR!

  1. Anita says:

    Åh, så härligt med snödroppar. Dom är väldigt djupt under snön hos mig. Har inga rabatter längs huset dessvärre.

    Igår var det verkligen en underbar dag och man fick vårkänslor men nu … nu snöar det igen. Hoppas det bara är en tillfällig sinnesförvirring från vårens sida.

    Ha en skön söndag🙂

    Kram
    Anita

Leave a Reply

