April, april – nu lurade vi dig allt

Vaknade imorse och tittade ut över en vit trädgård igen! Det snöar ordentligt och har gjort så hela förmiddagen😦 jag kan tänka mig att krokusarna känner sig såhär just nu;

lätt förvirrade och funderar på om det är dags att krypa ner i marken igen. Den här bilden är manipulerad i PhotoShop med ett filter Topaz psychedelic.

Tur att vi gjorde det vi behövde i trädgården igår då det var varmt och soligt hela dagen. De flesta buskar är trimmade och perenner nerklippta så nu är det bara att vänta på sol och värme igen.

This entry was posted in Min trädgård, Värsta vintern i mitt minne, Vårkänning. Bookmark the permalink.

One Response to April, april – nu lurade vi dig allt

  1. Anita says:

    Jamen nu har värmen tagit ordentligt på snötäcket. Kan tänka mig att dina krokusar ler igen. Så fin bilden blev med filtret. Lite akvarellkänsla över den.

    Imorgon blir det trädgårdsmässa hela dagen för mig. Som jag längtar🙂

    Ha en skön kväll!

    Kram
    Anita

Leave a Reply

