När det är regnigt och ruggigt

får man ta till blommorna i uterummet som foto objekt. Jag köpte en liten pelargon stickling på Skälby Blomcenter för någon vecka sedan. Jag trodde att det bara skulle vara dekorativa blad…

men alldeles nyligen kom det små cerisrosa blommor också…

och den roade jag mig med att sätta lite olika filter på i PhotoShop, här kommer en med hdr filter från Topaz Labs.

This entry was posted in Uterummet. Bookmark the permalink.

One Response to När det är regnigt och ruggigt

  1. Anita says:

    En vacker pelargon. Jag har en liknande som heter Vancouver Centennial men den har tegelröda blommor. Jag har flera andra stjärnpelargoner också och dom blommar alla rikligt. Så du ska se att din kommer att blomma ordentligt i sommar. Härlig färg på blommmorna förresten.

    Kram
    Anita

Leave a Reply

