En tecknad ekorre

Jag tränar vidare med min bok och dagens tema var Ekorre. Det har varit lite fram och tillbaka väder idag. Ena stunden lyser solen och det blir riktigt varmt, nästa sekund försvinner den och det blir jättekallt. Vi var till Plantagen och köpte ett par små rosor att ha i krukor på framsidan, aprikos rosa. Det blev fint.

This entry was posted in Teckningar. Bookmark the permalink.

2 Responses to En tecknad ekorre

  1. Anita says:

    Här flödar teckningarna fram ser jag. Vilken söt liten ekorren. Och den gula tulpanen var väldigt vacker. En liten solstråle som så väl behövs när det inte vill bli någon vår. Idag är det ett hiskeligt väder. Inte alls skönt.

    Hoppas att du fick mitt mail om Yorkshire.

    Ha nu en riktigt skön helg … trots ruskvädret.

    Kram
    Anita

    • Tess says:

      Hej Anita väldigt fin ekorre, jag gillade den verkligen så mycket redan från början,
      jag gillar också att man gör/skapar en blogg om ekorren.

Leave a Reply

