Krokus i full blom

När vi kikade ut lite senare så hade även de blå krokusarna slagit ut.

De här fick lite photoshop filter på sig…

This entry was posted in Min trädgård, Vårkänning. Bookmark the permalink.

One Response to Krokus i full blom

  1. Anita says:

    Wow … vilken skillnad mot hemma hos mig. Och ändå så bor jag ju mer söderut än du🙂 Men glad blir jag över dina vårbilder. Härligt att se krokus igen.

    Imorgon ska jag åka på trädgårdsmässan. Det har blivit en tradition.

    Ha en skön fredag!

    Kram Anita

Leave a Reply

