Vårlikt

Äntligen har det börjat töa och solen skiner från en nästan klarblå himmel. Hela natten regnade det (med ett kortare avbrott för lite snöblandat regn tror jag) och mycket av snön har sjunkit undan. Gångvägar och tilltrampade stigar är rena isgatorna visserligen och broddade skor är ett måste, men det känns hoppfullt. Igår var det närmare +4 hela dagen. Bilden tog jag med min iPhone för några dagar sedan, innan det riktiga tövädret började.

Min högra arm och axel som varit lite bråkiga på sista tiden har börjat bli bättre efter två besök hos duktig naprapat så nu har jag börjat sortera bilderna från Australien. Har vi tur kommer det lite mer blogg inlägg med sådana bilder snart.

This entry was posted in I vår skogsbacke, Vanliga dagar, Vårkänning and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

