En fjäril

landade på mitt byxben en dag när jag var ute på promenad. Först flög den lite runt och landade på vägen och jag tog upp telefonen för att ta kort på den men då försvann den. Jag tänkte nästan lägga undan telefonen men vände mig runt och då  såg jag den sittande på baksidan av mitt ben…

This entry was posted in Höstkänning, Vanliga dagar, Walkies and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to En fjäril

  1. Anita says:

    Åh så fin … undrar vad det är för sort. Jag har knappt sett några fjärilar alls i år. Däremot har vi haft många bin och humlor.

    Jag kommer snart att skicka chile till dig. Blue Christmas är lite långsam i att mogna (tror jag, det är nämligen svårt att veta när den är mogen då frukterna har alla möjliga färger). Jag kommer att skicka dom i början av nästa vecka, troligen på måndag. Jag skickar ett mail till dig så du vet när dom är på gång.

    En fin vecka önskar jag dig!

    Kram
    Anita

Leave a Reply

